W hotelu Classic w Rzeszowie odbyło się w poniedziałek spotkanie biznesowe akcjonariuszy i sponsorów CWKS RESOVIA Rzeszów S.A. W trakcie jego trwania omówione zostały najbliższe cele i działania klubu, podsumowano także miniony sezon piłkarski. Zgromadzonych powitał Adrian Rudawski – prezes CWKS RESOVIA RZESZÓW S.A., który w swoim wystąpieniu podkreślał znaczenie świata biznesu w profesjonalnym sporcie: „Za nami trudny sezon na zapleczu Ekstraklasy, który stanowił dla nas prawdziwą lekcję funkcjonowania na drugim szczeblu centralnym rozgrywek krajowych. Dzięki państwa nieocenionemu wsparciu i pomocy wyszliśmy z niego obronną ręką zachowując 1 ligę dla Rzeszowa.”

Dyrektor sportowy klubu – Sebastian Zabłocki zwracał uwagę na dalszą profesjonalizację RESOVIA S.A. oraz rozwój pierwszej drużyny (…) „budowanie drużyny zaczynaliśmy w styczniu. To dla wszystkich w klubie był ciężki moment. Byliśmy wówczas na spadkowym miejscu w tabeli z dorobkiem 9 punktów, nie byliśmy również Spółką Akcyjną. Nie było łatwo zachęcić zawodników, aby pomogli nam w walce o utrzymanie. Musieliśmy zaryzykować. Jak podkreślałem wielokrotnie – rozsądnie zaryzykować. Determinacja w dążeniu do celu jakim było utrzymanie , ale również atmosfera w drużynie i klubie była niesamowita. Każdy w Klubie zapracował na sukces jakim było utrzymanie na poziomie 1 ligi. Teraz idziemy dalej i myślimy wciąż pozytywnie! Warto podkreślić, iż już w styczniu myśleliśmy o tym co będzie dalej, gdy tę drużynę utrzymamy. Dzięki temu, „trzon” drużyny który pojawił się w rundzie wiosennej zostaje z nami. Zmiany, które wdrażamy obecnie w zespole będą wzmocnieniami nie uzupełnieniami. Uzupełnieniem będą nasi wyróżniający się chłopcy z Akademii. DNA Resovii, która od lat stawia na młodzież na pewno pozostanie. Przychodzący zawodnicy pojawiają się jednak po to, aby wzmocnić rywalizację a co za tym idzie, podnieść poziom tej drużyny. Zespół który funkcjonował na wiosnę daje nam powód do tego, by móc myśleć o rozwoju, ale również w pewnym stopniu o stabilizacji Klubu o której wielokrotnie wspominałem. Na sezon patrzymy całościowo, ale drużynę oceniamy przez pryzmat rundy wiosennej, gdyż to był ten główny bodziec, który skłaniał nas do inwestowania w nią. Dzisiaj stabilizacja Resovii jest na odpowiednim poziomie, widać to po zachowaniach menadżerów i samych zawodników. (…) , którzy są chętni do nas dołączyć. Pokazaliśmy w ciągu 6 miesięcy, że jesteśmy klubem stabilnym z płynnością finansową. Zdroworozsądkowo podeszliśmy do transferów. Dla nas najważniejsza jest bowiem efektywność a nie efektowność…

Dyrektor marketingu Jarosław Gutowski nakreślił ogólną strategię marketingową klubu na nadchodzący sezon, w której zaznaczał potrzebę indywidualnego podejścia do poszczególnych sponsorów. Główny nacisk w prezentacji położony został na efektywną i zarazem spójną formę ekspozycji firm i marek sponsorów naszego klubu. Na zakończenie spotkania sponsorom wręczone zostały także okazjonalne statuetki.

Materiał pozbierał Paweł Bukała – rzecznik prasowy CWKS RESOVIA RZESZÓW S.A.