Organizatorzy wczorajszej Wielkiej Gali Konkursu Podkarpackiej Nagrody Gospodarczej 2021, która odbyła się w G2A Arena Centrum Wystawienniczo–Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce k. Rzeszowa zadbali o możliwość promocji sportu w świecie lokalnego biznesu.

W imieniu Klubu CWKS RESOVIA Rzeszów S.A. głos zabrał Przewodniczący Rady Nadzorczej Paweł Janda:

Chcę powiedzieć kilka dobrych słów o moim ukochanym klubie, gdyż kibicuję Resovii od dziecka. Obecnie mam przyjemność być przewodniczącym Rady Nadzorczej CWKS Resovia S.A., która przejęła drużynę piłkarską od niedawna natomiast kontynuuje w linii prostej działalność stowarzyszenia kultury fizycznej Resovii Rzeszów która jest nierozerwalnie związana z miastem i regionem już od 1905 roku.

Tworząc Spółkę Akcyjną, która działa non profit i opiekuje się drużyną piłkarską seniorską jak również grupami młodzieżowymi założyliśmy sobie trzy fundamenty na których chcemy oprzeć budowę drużyny piłkarskiej klubu sportowego.

Pierwszy, najważniejszy to kibice. Mamy ich wielu, bez nich nie ma mowy o klubie piłkarskim.

Drugi fundament to drużyna, która występuje w Fortuna 1. Lidze. Powodem do zadowolenia jest fakt, że w ostatnim półroczu osiągnęliśmy dość dobre rezultaty, jeśli chodzi o rozpoznawalność marki Resovia. Plasujemy się w pierwszej trójce medialnych klubów, obok Widzewa i Korony Kielce. Nasze mecze są transmitowane w głównym kanale Polsatu Sport.

Trzeci fundament, bez którego nie ma mowy o klubie to stadion. Oczywiście na razie gramy na ulicy Hetmańskiej, mamy nadzieję, że niedługo rozpocznie się budowa naszego obiektu przy ulicy Wyspiańskiego dzięki zapowiedziom pana Marszałka oraz Prezydenta Miasta.

Te trzy filary powodują, że udaje nam się budować coraz mocniejszą markę Resovii Rzeszów i dlatego chcę zachęcić do uczestnictwa w meczach piłkarskich rozgrywanych przez Resovię.

Już w najbliższą sobotę zmierzymy się z Widzewem Łódź (początek meczu o godzinie 18:00). Po drugie zachęcam do współpracy byśmy razem mogli promować i budować swoje marki. Państwo razem z Resovią, gdyż Resovia to Rzeszów. Promujemy miasto Rzeszów, promujemy region i myślę, że taka mądra i stabilna współpraca biznesu może przyczynić się do rozwoju piłki nożnej w Rzeszowie.