W związku z licznymi pytaniami postanowiliśmy przygotować FAQ (z ang. Frequently Asked Questions) na temat sprzedaży biletów online i stacjonarnie.
Chcę kupić bilet online. Co mam zrobić
Wejść na stronę: https://bilety.cwks-resovia.pl. By kupić bilet pierwszy raz konieczna jest rejestracja nowego konta. Po rejestracji na podanego maila dostaniesz link aktywacyjny. Po potwierdzeniu możesz zalogować się na konto i przejść do zakupu biletu.
Mam już konto. Jak mogę kupić bilet?
Z listy dostępnych wydarzeń meczowych na stronie bilety.cwks-resovia.pl wybierasz ten mecz, na który chcesz się udać. Potem wybierasz miejsce na trybunie i ilość biletów. Kupując jeden bilet podajesz tylko swoje dane. W przypadku kilku biletów musisz podać dane (imię, nazwisko i numer PESEL) innych osób oraz potwierdzić ich dane. W przypadku dzieci do 13 roku życia konieczne jest podanie opiekuna (Uwaga! Opiekun musi mieć ważny karnet lub bilet na ten sam mecz)
Jak opłacić bilet?
Po wyborze miejsca, ilości biletów oraz ich rodzajów masz do wyboru trzy opcje zapłaty: szybki przelew internetowy (rekomendowane), BLIK oraz przelew tradycyjny (na ten moment konieczne jest potwierdzenie zakupu biletu poprzez tą opcje na adres mailowy – bilety@cwks-resovia.pl).
Zarezerwowałem bilet ale podczas zakupu „straciłem połączenie” z internetowym systemem sprzedaży biletów. Bilet widnieje na koncie ale nie mogę go opłacić ponownie ani anulować.
W tej sytuacji od momentu „utracenia połączenia” musisz odczekać 24 godziny. Po upływie tego czasu będziesz mógł opłacić bilet ponownie lub zrezygnować z zakupu.
Opcja bilet „kod kreskowy” / bilet „karta kibica”
Kupując bilet online masz możliwość wyboru jego otrzymania. Klikając opcje „kod kreskowy” będziesz miał możliwość wydrukowania biletu lub pokazania go pod kasami w wersji PDF. Wybierając opcje „karta kibica” bilet „nabija się” na kartę kibica (Uwaga! W tej opcji konieczne jest posiadanie karty kibica)
Sprzedaż stacjonarna biletów? Kiedy, gdzie i jak?
Stacjonarna sprzedaż biletów prowadzona jest w budynku klubowym na parterze. Zazwyczaj odbywa się ona przez dwa dni poprzedzające dzień meczowy w godzinach 10:00 – 18:00. Płatność w punkcie stacjonarnym odbywa się tylko i wyłącznie KARTĄ PŁATNICZĄ (akceptujemy płatność BLIK). Podczas sprzedaży stacjonarnej istnieje opcja wydruku zakupionego wcześniej biletu online.
Co to jest PUNKT WSPARCIA SPRZEDAŻY STACJONARNEJ?
Jest to punkt działający od najbliższego domowego meczu Apklan Resovii Rzeszów do odwołania, w którym będzie można rozwiązać problemy związane z zakupem biletu drogą elektroniczną oraz finalnie kupić bilet na mecz. Będzie on działał na godzinę przed meczem do pierwszego gwizdka sędziego.
Mam problem inny niż wskazany w odpowiedziach. Co mam zrobić?
Wszelkie problemy zgłaszaj na specjalnie utworzony adres mailowy: bilety@cwks-resovia.pl. Pamiętaj, by zgłaszać problem od razu, a nie chwilę przed meczem.