Firma SOLGRO Polska postanowiła zostać „Sponsorem Meczu” 1/16 Totolotek Pucharu Polski pomiędzy Apklan Resovią, a Lechem Poznań. To ciekawie zapowiadające się spotkanie zaplanowano na wtorek, 29 października o godzinie 13:00 w Rzeszowie na stadionie Resovii przy ulicy Wyspiańskiego 22.
Solgro jest jedną z wiodących marek w branży Odnawialnych Źródeł Energii (OZE). Od 2005 roku zajmuje się projektowaniem, sprzedażą i montażem kolektorów słonecznych, a także kompleksową obsługą projektów fotowoltaicznych. Firma działa na terenie całej Polski południowej, a od niedawna również w Polsce północnej.
Od początku swojej działalności, dzięki mocnej współpracy z licznymi producentami produktów OZE Solgro Polska stawia na urządzenia wysokiej jakości oraz dostarczanie najnowocześniejszych rozwiązań dla odbiorców indywidualnych, przedsiębiorców, sektora publicznego.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy TUTAJ oraz śledzenia na profilu Facebook.
A może budżet obywatelski? W tym roku już nie zdążymy albo może w przyszłym
http://bip.erzeszow.pl/konsultacje-spoleczne/rzeszowski-budzet-obywatelski/na-2020-r
Jest 10 mln do wydania
To może by Sponsor podgrzewaną murawę zrobił (nie sam), połączył swoje technologie z infrastrukturą boiskową (którą też trzeba wykonać)? Finansowanie z funduszu innowacyjności lub czegoś podobnego i wszyscy by byli zadowoleni? Takich rozwiązań pewnie nie ma nikt. Ciekawe czy technicznie jest taka możliwość?
Bardzo cieszy każdy kolejny sponsor. Takie jednorazowe wsparcie jest również cenne. Wiążemy koniec z końcem, ale nie ma się co oszukiwać, że nie przelewa się. Potencjalna I liga to szereg wyzwań, między innymi pod względem finansowym. Na kolejnym poziomie rozgrywkowym trudno sobie wyobrazić funkcjonowanie bez wejścia większego sponsora (czy wręcz inwestora). Wtedy takich podmiotów można byłoby już szukać nie tylko lokalnie. Tylko czy ułatwia się zaangażowanie potencjalnym organizacjom (szczególnie chodzi o inwestorów)? Mówiąc wprost CO Z PRZEKSZTAŁCENIEM KLUBU W SPÓŁKĘ AKCYJNĄ? Od dwóch lat słyszymy wyłącznie deklaracje, z których dotąd nic nie wynika. Jedynie kolejne „ostateczne” terminy są przekładane, był koniec 2019, był początek tego sezonu, teraz chyba początek kolejnego roku itd itp, a to jest przecież punkt wyjścia do czegoś istotnie więcej, niż teraz.
Doszliśmy do takiego miejsca, w którym trzeba się określić czego chcemy, bo nie da się w ten sposób funkcjonować w dłuższej perspektywie. Albo idziemy w kierunku profesjonalizacji i poza poziomem sportowym podnosimy również poziom organizacyjny, a docelowo też infrastrukturalny. Albo beztrosko będziemy cieszyć się tym co jest, ale za jakiś czas wrócimy do tego co było przez długie lata i co już znamy aż za dobrze. Czas na to jest właśnie tu i teraz, nie jak (i jeśli) awansujemy dalej.
To będzie miał Pan wkrótce dobre informacje
Witamy!
Dziękujemy i liczymy na dołączenie do grona sponsorów Dumy Miasta